Історична довідка

Березень 1944 р. - квітень 1951 р.

Українське відділення тресту "Нафтопровідпроект".
Створене для відбудови на території України нафтобаз, зруйнованих під час Другої світової війни, з 1945 року розпочало проектування нових нафтобаз на всій території колишнього СРСР.

Квітень 1951 р. - травень 1958 р.
Київська філія інституту "Діпротранснафта".
Основний напрямок діяльності - проектування нафтопроводів, нафтобаз і наливних пунктів на території колишнього СРСР. Розроблені перші норми і технічні умови на будівництво підприємств по зберіганню легкоспалахуючих і горючих рідин.

Травень 1958 р. - березень 1965 р.
Київська філія інституту "Діпротрубопровід".
Здійснювала проектування магістральних нафтопроводів, газопроводів, нафтобаз, наливних пунктів на всій території колишнього СРСР, а також за кордоном (Монголія). Розроблені перші загальносоюзні норми технологічного проектування нафтобаз.

Березень 1965 р. - січень 1973 р.
Державний інститут "Південдіпротрубопровід".
Виконував проектування об'єктів транспорту, зберігання, розподілу нафти і газу на всій території колишнього СРСР, а також у В'єтнамі, Сомалі, Іраку. Створені перші загальносоюзні будівельні норми по проектуванню складів нафти і нафтопродуктів, проведені унікальні дослідження по гарячій перекачці нафти магістральним нафтопроводом Мангишлак - Поволжжя - Україна.

Січень 1973 р. - березень 1994 р.
Державний інститут "Південдіпронафтопровід".
Був однією з найбільших організацій колишнього СРСР в галузі комплексного проектування об'єктів транспорту, зберігання, перевалки, розподілу нафти і нафтопродуктів на всій території країни і за кордоном (Ірак, Куба). Розроблений ряд нормативних документів, в тому числі норми проектування складів нафти і нафтопродуктів та комплексні норми на вертикальні сталеві резервуари.

Березень 1994 р. - вересень 1995 р.
з вересня 1995 р. - ВАТ "Інститут транспорту нафти".
Здійснює комплексне проектування об'єктів транспорту, зберігання, перевалки, розподілу нафти і нафтопродуктів, а також окремих елементів їх інфраструктури на території України, Російської Федерації, Республік Білорусь і Казахстан, Грузії, Латвії, надає широкий спектр інжинірингових послуг, розробляє нормативні документи в частині безпеки експлуатації об'єктів магістрального транспорту нафти.

12 травня 2010 р. Інститут транспорту нафти стає Публічним Акціонерним Товариством «ПАТ» у відповідності до Закону України «Про акціонерні товариства».